Monday, February 1, 2010

FBI rukavice 2009/12, radovi

2009/12
U decembru 2009. pod istragom je bio blog Sweet Corner koji vodi Jasenka. Ona je dokazani keks-master a i ostali slatkiši kod nje izgledaju kao iz magazina. Pogledajte šta su blogerke-inspektorke odabrale i pripremile, i kakve su utiske zabeležile. U nastavku je pregled recepata - levo su radovi, desno reference.



1. Aleksandra, Sweet Food


2. Andrea, Voce i povrce






3. Casa de Vainilla, Casa de Vainilla




4. Cosmo2503, Cooketa



















5. Gaga, Moje Grne






6. Josipa, In search for inspiration




7. Ljilja, Chocolate Dust




8. mamajac, Cooks and Bakes


9. Masatera, Recepti iz moje biljeznice




10. Maslinka, Maslinka


















11. Palachinka, Palachinka


12. Sanela, U mojoj kuhinji






13. Andrea, Shangri La Food



14. Snjeza, Vrtaljica






15. Tadeja, In T&T Kitchen






16. Vali, Vali voli torte


17. Vera, Delicious for kids









p.s.
Izvinjenje svima zbog kašnjenja u objaljivanju radova, januar je uzeo svoj danak.

11 comments:

Tadeja said...

Prekrasno je vidjeti sve na jednom mjestu, samo smo ti Timna i ja promakle pažnji.....

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

Zašto moje radove nisi ubacila? Mejl sam poslala 25.12. sada sam proverila. Imam 5 isprobanih recepta.
Inače su svi radovi baš super odrađeni. Svaka čast!!!

Maja Babić said...

Sorry Tadeja, nista licno!
Dodacu vas veceras, od kuce.
Izvinjenje i Ljilji, sad vidim da mi fali jedna njena ulaznica.
Ako jos sta primetite da fali, obevezno javite, jer, verujte, nije lako sve ovo okupiti. Neko posalje mejl, neko ne, ja se trudim da pratim ko sta objavljuje i belezim u jedan doc, pa posle po tome pravim roundup.

Andrea said...

Wow koliko nas je bilo taj mjesec. Sve izgleda izvrsno. :)

Nema ni mene na popisu. Ako treba proslijedi ću ti ponovno mail, vjerujem da nije bilo lako ovo sve okupiti na jednom mjestu, stvarno je puno ljudi sudjelovalo. :)

Maja Babić said...

Jao ni Gage mi nema nigde... :(

Tadeja said...

Sve ok., nisam ni pomislila da je namjerno, neće post nikud pobjeći, kad god staviš, dobro je! :)

Unknown said...

Ko radi taj i griješi. Ali, stvarno je zanimljivo i lijepo vidjeti ovako sve radove na jednom mjestu! Great job!

Snježana Cetina said...

Vauuu koliko prekrasnih radova !!!

Maja Babić said...

Evo, dodala sam Andreu, Gagu i Tadeju, i Ljiljin treci ulaz. Ako jos nesto fali, vicite :)

Ljiljana said...

Ljilja se tebi izvinjava jer nije poslala email. Dobro je i da si me ubacila :))))
Imam jos jednu slicicu torte :)))

Sweet Corner said...

wow, koliko predivnih radova...jako mi je drago sto je toliko recepata isprobano i svima se puno zahvaljujem, sve je savrseno!