Sunday, May 31, 2009

kuVarijacije 2009/06, tema

2009/06
U junu smo izglasali da pravimo brzu i jednostavnu savijaču by Vanylica. I moj glas je išao za ovaj predlog, pa se baš radujem što je pobedio :)

Savijača je dobila 11 vaših glasova. U igri su još bili Lamb and rosemary meat pies, Torta od pistacija i krušaka i Mini cheesecake, koji su odneli 4, 1 i 2 vaša glasa (redom).

Recept za savijaču možete videti ovde.

Od učesnika se očekuje da:
- napravi savijaču prema receptu
- zapiše svoja zapažanja, fotografiše rezultate i objavi na svom blogu u ponedeljak 29. juna i
- pošalje prijavu i fotografiju administratorima na kuVarijacije et gmail tačka com
Post treba da sadrži i link na ovaj blog, tj. na post sa pravilima igre. Pogledajte pravila igre.

Ako imate pitanje, sugestiju, pohvalu ili kritiku vezanu za ovu igru pišite administratorima na gore navedenu adresu.

4 comments:

Snježana Cetina said...

Super, baš me veseli što ćemo isprobati ovu neobičnu savijaću :)

Snjezana said...

mene, eto, bas i ne veseli... no hard feelings please, nekako sam se zasitila kolaca.:) moji i nisu bas neki ljubitelji kolaca, nekako vise naginju slanom. u stvari oni vole samo nekoliko vrsta a sve ostalo ili zavrsi u smecu ili kod susjede preko ograde ili pak u mom zelucu (sto je najgori moguci scenario:lol)... jos cu razmisliti hocu li raditi ovu savijacu... ma znate, mozda negdje idemo u posjet pa ju ponesem...:)

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

ja nisam glasala za pitu, pravila sam slično pa mi i nije toliko izazov :)
videću hoću li ovaj krug ovde učestvovati.

Nina said...

i ja sam glasala za isto, odmah ću praviti :)