Sunday, February 1, 2009

FBI rukavice 2009/02, "Palachinka"

2009/02
Zaključeno je glasanje za februarski krug igre. Pobedio je Marijin blog Palachinka. Marija, čestitamo!

Od sada, pa do kraja februara, Palachinka je pod lupom, a mi pred velikim zadatkom. Sigurna sam da će i ovaj krug biti interesantan, jer je Marijin blog izuzetno sadržajan, pun je divnih recepata, a fotografije svega što napravi ostavljaju bez daha.

Rezultati glasanja:
1. U mojoj kuhinji (2)
2. Minjina kuhinjica (9)
3. Palachinka (10)
4. Voće i povrće (7)
5. Choklad passion (3)

Učesnik u ovoj igri treba da:
- istraži blog
- odabere nešto što mu se najviše dopada i što će biti predmet detaljnije istrage
- napravi jelo (ili jela) prema receptu, fotografiše i zajedno sa zapažanjima objavi na svom blogu bilo kada do kraja februara 2009.
- u postu linkuje stranicu sa odabranim receptom, osnivača igre, kao i ovaj post
- pošalje prijavu i fotografiju administratorima na fbi.rukavice et gmail tačka com

Više o igri pročitajte ovde.
Rukavice na ruke - i krećemo :)

6 comments:

Snjezana said...

dobro sam ja rekla. treca sreca.:)
evo sam vec navukla rukavice.:))))

Dragana Pušica - Moje Grne blog said...

čestitam!!!!
a što ću da te namučim za prevode, to je posebna priča :))))

Marija said...

Ako nekome bude trebala bilo kakva vrsta pomoci oko recepta neka mi posalje mail na palachinkablog et gmail dot com. Bicu vam na raspolaganju :)

Nadam se da ce vam se svideti klopa :)

Monika said...

čestitaaaam! :) baš mi je drago da je konačno palachinka na redu...evo i ja već navukla rukavice ;)

Andrea said...

Čestiatm Marija, kao što Monsoon kaže treća sreća. Baš se radujem ovom krugu! :)

Vali said...

I ja se veselim, već sam si izabrala neke stvarčice, nadam se da će vremena biti. Imam nedoumicu pa šaljem mail, Marija!