Friday, January 2, 2009

FBI rukavice 2008/12, radovi

2008/12Završio se i prvi krug igre FBI rukavice! U decembru 2008. istraživali smo Ana-Marijin blog Da mi je nešto slatko, i svi utisci su jako pozitivni. Ana-Marija ima odličan asortiman recepata na svom blogu pa je više učesnika imalo problem sa odabirom. Ipak, učesnice su pronašle nešto za sebe, pravile jelo, slikale i objavile. Ukupno imamo 12 učesnika i 20 zapisnika, i slučaj Da mi je nešto slatko se zatvara sa statusom "uspešno rešen" i odličnom opštom ocenom :)

U nastavku su ulaznice i učesnice, sa paralelnim pregledom jela u njihovom i Ana-Marijinom aranžmanu, po redosledu objavljivanja.

Prijatno!

1. Josipa, Volim kuhati


2. Mamajac, Cooks and Bakes


3. Andrea, Voće i povrće



4. Maslinka, Maslinka






5. Gaga, Iz moje kuhinje


6. Marija, Palachinka


7. Monsoon, Dalmacija down under



8. Monika, Sweet Sensation


9. Vali, Vali voli torte


10. Vera, Delicios for kids


11. Sanela, U mojoj kuhinji



12. Branka, Dve ribe, dva kumpira

2 comments:

nlo said...

Ovim putem se ispričavam Ana-Mariji što nisam sudjelovala u igri ali nikako zato jer nisam našla nešto što mi se sviđa, naprotiv tvoj blog smatram odličnim punim krasnih recepata i priča, nego jednostavno iz više razloga nisam stigla. Draga Ana-Marija svakako ću to nadoknaditi:))

Anonymous said...

o, bilo je tu svega finoga isprobano... svaka čast svima i još jednom pohvale za sve sudionike i za Ana-Mariju :)
volim_kuhati